Alătură-te Echipei Noastre!

Indiferent dacă ești la început de carieră sau ai o experiență vastă, oferim oportunități de dezvoltare profesională și personală. În cadrul companiei noastre, vei fi parte a unei culturi orientate către inovație, colaborare și excelență.

Alătură-te Echipei Noastre!
Funcții vacante Responsabilități de bază Cerințe față de candidat
Contabil
Aplică
  • Emiterea facturilor fiscale;
  • Recepționarea, controlul și prelucrarea documentelor primare (intări, ieşiri, banca);
  • Decontarea combustibilului, foi de parcurs;
  • Verificarea registrului de livrari si procurari;
  • Acte de verificare cu contragetii;
  • Participarea la inventariere;
  • Intocmirea Darilor de seama catre Directia Satatistica;
  • Studii superioare în contabilitate;
  • Cunoaşterea limbilor română, rusă;
  • Experienţă de lucru în contabilitate, minim 2 ani;
  • Cunostinte in domeniul evidentei contabile;
  • Cunoştinţe avansate de operare Word, Excell;
  • Cunoştinţe şi abilităţi de operare a programei 1C Contabilitate 8;
  • Capacitatea de a îndeplini sarcinile la timp;;
  • Responsabilitate;
  • Capacitate de analiza si control.
  • Utilizator de PC;
  • Cunoașterea limbilor româna și rusă;
Manager în vânzări / consultant
Aplică
  • Studierea pieței și identificarea potențialilor clienți;
  • Efectuarea apelurilor;
  • Consultarea clienților;
  • Administrarea și actualizarea bazei de date a clienților.
  • Utilizator de PC;
  • Cunoașterea limbilor româna și rusă;
  • Competențe de comunicare atât verbale, cât și scris;
  • Competențe de negociere;
  • Perseverență în atingerea obiectivelor;
  • Nivel înalt de autoorganizare și responsabilitate, independență.
Suport Tehnic - servicii IT
Aplică
  • Asigurarea prin telefon de asistență tеhnicа pе sеrvicii dе dаtе pеntru cliеnti;
  • Suport tehnic pentru colegi in rezolvarea situațiilor ce țin de serviciile si produsele de date cu ajutorul nivelului tău de expertiza ;
  • Cunoștințe de IT, retele de comunicatii, si servicii de date;
  • Configurarea, testarea echipamentului instalat;
  • Abilități organizatorice si o buna capacitate dе gestionare a timpul in mod eficient;
  • Capacitate dе rezolvare a problemelor, spirit analitic;
  • Administrarea, configurarea, întreținere și deservirea tehnică a echipamentului de rețea;
  • Administrarea serverelor pe baza Linux;
  • Capacitatea învățării si integrării cunoștințelor;
  • Detinerea permisului de conducere categoria "B" constituie un avantaj;
Copywriter (lucru în oficiu)
Aplică
  • Participarea la crearea și implementarea strategiei de comunicare a brandului în mediul online (social media, mass media, advertoriale);;
  • Crearea textelor pentru rețelele de socializare, articole în presă, advertoriale, etc;
  • Monitorizarea și gestionarea feedback-ului ce implica brandul nostru, în mediul online;
  • Colaborare strânsă cu managementul comunității online;
  • Experiență de muncă într-o poziție similară minim 2 ani;
  • Cunoașterea instrumentelor de promovare, regulilor rețelelor sociale,urmărirea și aplicarea instrumentelor noi;
  • Nivel fluent limba română/rusă/ engleza;
  • Persoană sociabilă, activă, orientată spre rezultat.

Beneficii:

salary

Salariu integral oficial

work

Loc de munca amenajat în sectorul Ciocana

bonus

Bonusuri pentru performanță

×