Doriți să măriți numărul de vânzări?
Atunci fiecare apel este important!
Optimizeză Comunicarea și Economisește Costuri cu Serviciile Noastre de Telefonie VoIP
SHARED Virtual PBX
de la 3 operatori per utilizator x 3.00€ / lună
Înregistrare apeluri30 zile 4.00€ / lună
NotificăriGrupă Telegram 2.00€ / lună
Robot mesajeMesaj Înregistrat + 50.00€ Taxa de instalare
Robot IVRMesaj IVR + 10.00€ Taxa de instalare
PRIVATE Virtual PBX
de la 3 operatori per utilizator x 3.00€ / lună
Înregistrare apeluri30Gb = 5.00€ / lună
60Gb = 10.00€ / lună
90Gb = 15.00€ / lună
120Gb = 20.00€ / lună
150Gb = 25.00€ / lună
3 Grupe Telegram 2.50€ / lună
5 Grupe Telegram 3.50€ / lună
AMO-CRM 5.00€ / lună + 20.00€ Taxa de instalare. Oricare alt CRM + 20.00€/oră + Suport tehnic
StatisticăStandart IP HOST = 5.00€ / lună
Avansat IP HOST = 35.00€ / lună
PRO IP HOST = 37.00€ / lună
Mesaj Înregistrat + 50.00€ Taxa de instalare
Robot IVRMesaj IVR + 10.00€ Taxa de instalare
Contactarea automată A bazei de contacte și repartizarea apelurilor către operatori
Statistica de performanță; Orele de vârf; Instrumente automatizate;
Pentru Hoteluri, oficii oferă un sistem sigur pentru comunicare internă.
Contactarea clienților cu sunet înregistrat prealabil pentru informare sau ofertă.
Contactarea automată A bazei de contacte și repartizarea apelurilor către operatori
Configurare individuală a serviciului de Ip Telefonie conform necesităților.
Metode de plată
Avantajele de a alege IP Telefonie de la IP Host
Descoperiți viitorul comunicării business cu telefonie IP! Oferim soluții avansate pentru apeluri simultane, înregistrarea apelurilor, număr unic, notificări și integrare CRM. Oferim eficiență maximă în conectivitate.
Apeluri simultane
Activând liniile simultane nu vă mai faceți griji că linia este ocupată și restul clienților nu vă mai pot telefona. Chiar dacă vă telefonează 10,20,50 clienți în același timp apelul acestuia va fi transmis către managerii companiei dvs.
Înregistrarea apelurilor
Cunoașteți ce vorbesc angajații cu clienții? Cunoaște angajatul ce produs vinde sau știe toate detaliile despre acesta ? Îi este simplu să convingă un client să facă procurarea? Ascultînd apelurile o să primiți răspuns la toate aceste întrebări.
Număr unic
Este important ca numărul companiei să fie ținut minte. Cu IP telefonie este posibil de a folosi un singur număr pentru apelurile chiar dacă în același timp mai mulți operatorii telefonează clienți sau primesc apeluri.
Notificări
Atunci cînd fiecare client este important, este obligatoriu să fim anunțați despre orice apel pierdut. Sistemul de notificări transmite mesaje prin diverse metode către angajații dvs ca să telefoneze clientul cît mai repede posibil.
Conectare cu CRM
Conectarea telefonie cu sistemele de CRM vă oferă posibilitatea de a vedea pe ecranul calculatorului numele persoanei sau compania care vă telefonează. De asemenea veți avea posibilitatea de a asculta sau efectua apelurile direct din CRM.
Portare Număr de Telefon - Schimbă Furnizorul, Nu Numărul!

Devino Partenerul Nostru
Recomandă serviciile noastre comunității tale și câștigă bani din fiecare achiziție efectuată.
Alătură-te Acum
Întrebări frecvente (FAQ)
În caz că o să efectuați apeluri de la calculator sau CRM se recomandă să folosiți căștile. Dacă aveți puține apeluri, telefonul SIP cu fir sau radio este alegerea perfectă.
Pentru a garanta calitatea bună a discuției fără întreruperi recomandăm să folisiți ca router echipamentele Mikrotik sau Cisco. Calculatoarele trebuie să fie conectate prin cablu de rețea. (Nu se recomandă conectarea calculatoarelor de pe care se telefonează prin WiFi)
Pentru o calitate buna a discuției este recomandat să aveți un abonament la internet cu viteză de cel puțin 10Mbps indiferent de operatorul care ați aleges.
Da, poți conecta numărul tău la stația noastră de Telefonie IP chiar dacă l-ai cumpărat de la alt furnizor local sau din străinătate. Pentru a realiza acest lucru, este necesar să ceri de la operatorul respectiv datele SIP pentru conectare, cum ar fi IP-ul, login-ul și parola de la SIP.