Telefonie IP: Conversații Clare Prin Rețeaua Internet

Optați pentru o comunicare de afaceri avansată cu IP Telefonie și Virtual PBX, obțineți control total asupra apelurilor și analiză detaliată pentru optimizarea performanței echipei dvs.

<span>Telefonie IP:</span> Conversații Clare Prin Rețeaua Internet

Doriți să măriți numărul de vânzări?
Atunci fiecare apel este important!

Optimizeză Comunicarea și Economisește Costuri cu Serviciile Noastre de Telefonie VoIP

SHARED Virtual PBX

Utilizatori

de la 3 operatori per utilizator x 3.00€ / lună

Înregistrare apeluri

30 zile 4.00€ / lună

Notificări

Grupă Telegram 2.00€ / lună

Robot mesaje

Mesaj Înregistrat + 50.00€ Taxa de instalare

Robot IVR

Mesaj IVR + 10.00€ Taxa de instalare

PRIVATE Virtual PBX

Utilizatori

de la 3 operatori per utilizator x 3.00€ / lună

Înregistrare apeluri

30Gb = 5.00€ / lună
60Gb = 10.00€ / lună
90Gb = 15.00€ / lună
120Gb = 20.00€ / lună
150Gb = 25.00€ / lună

Notificări

3 Grupe Telegram 2.50€ / lună; 5 Grupe Telegram 3.50€ / lună

Conectare CRM

AMO-CRM 5.00€ / lună + 20.00€ Taxa de instalare. Oricare alt CRM + 20.00€/oră + Suport tehnic

Statistică

Standart IP HOST = 5.00€ / lună
Avansat FreePBX = 35.00€ / lună
PRO Vistep = 37.00€ / lună

Robot mesaje

Mesaj Înregistrat + 50.00€ Taxa de instalare

Robot IVR

Mesaj IVR + 10.00€ Taxa de instalare

Contactarea automată A bazei de contacte și repartizarea apelurilor către operatori

Statistica de performanță; Orele de vârf; Instrumente automatizate;

Pentru Hoteluri, oficii oferă un sistem sigur pentru comunicare internă.

Contactarea clienților cu sunet înregistrat prealabil pentru informare sau ofertă.

Contactarea automată A bazei de contacte și repartizarea apelurilor către operatori

Configurare individuală a serviciului de Ip Telefonie conform necesităților.

Avantajele de a alege IP Telefonie de la IP Host

Descoperiți viitorul comunicării business cu telefonie IP! Oferim soluții avansate pentru apeluri simultane, înregistrarea apelurilor, număr unic, notificări și integrare CRM. Oferim eficiență maximă în conectivitate.

Apeluri simultane

Activând liniile simultane nu vă mai faceți griji că linia este ocupată și restul clienților nu vă mai pot telefona. Chiar dacă  vă telefonează 10,20,50 clienți în același timp apelul acestuia va fi transmis către managerii companiei dvs.

Apeluri simultane

Înregistrarea apelurilor

Cunoașteți ce vorbesc angajații cu clienții? Cunoaște angajatul ce produs vinde sau știe toate detaliile despre acesta ? Îi este simplu să convingă un client să facă procurarea? Ascultînd apelurile o să primiți răspuns la toate aceste întrebări.

Înregistrarea apelurilor

Număr unic

Este important ca numărul companiei să fie ținut minte. Cu IP telefonie este posibil de a folosi un singur număr pentru apelurile chiar dacă în același timp mai mulți operatorii telefonează clienți sau primesc apeluri.

Număr unic

Notificări

Atunci cînd fiecare client este important, este obligatoriu să fim anunțați despre orice apel pierdut. Sistemul de notificări transmite mesaje prin diverse metode către angajații dvs ca să telefoneze clientul cît mai repede posibil.

Notificări

Conectare cu CRM

Conectarea telefonie cu sistemele de CRM vă oferă posibilitatea de a vedea pe ecranul calculatorului numele persoanei sau compania care vă telefonează. De asemenea veți avea posibilitatea de a asculta sau efectua apelurile direct din CRM.

Conectare cu CRM

Întrebări frecvente (FAQ)

În caz că o să efectuați apeluri de la calculator sau CRM se recomandă să folosiți căștile. Dacă aveți puține apeluri, telefonul SIP cu fir sau radio este alegerea perfectă.

Pentru o calitate buna a discuției este recomandat să aveți un abonament la internet cu viteză de cel puțin 10Mbps indiferent de operatorul care ați aleges.

Pentru a garanta calitatea bună a discuției fără întreruperi recomandăm să folisiți ca router echipamentele Mikrotik sau Cisco. Calculatoarele trebuie să fie conectate prin cablu de rețea. (Nu se recomandă conectarea calculatoarelor de pe care se telefonează prin WiFi)

Da, poți conecta numărul tău la stația noastră de Telefonie IP chiar dacă l-ai cumpărat de la alt furnizor local sau din străinătate. Pentru a realiza acest lucru, este necesar să ceri de la operatorul respectiv datele SIP pentru conectare, cum ar fi IP-ul, login-ul și parola de la SIP.

Devino Partenerul Nostru

Recomandă serviciile noastre comunității tale și câștigă bani din fiecare achiziție efectuată.

Alătură-te Acum
earth
×