Portare numar Moldova
Descrierea procesului de portare numar Moldova la operatorii locali
Metode de plată
Ce înseamnă portare număr?
Portarea numărului înseamnă transferul numărului de telefon pe care îl dețineți de la operatorul actual (de la care ați procurat numărul), la un alt operator de telefonie unde ați găsit o ofertă mai avantajoasă.
Portarea numărului în rețeaua IP HOST este absolut gratuită.
Cum să portez numărul la iphost?
- Contactați serviciul clientelă iphost prin email sales@innovahosting.net sau prin apel la nr. 022 011 011 pentru a primi oferta comercială și contractul.
- Descărcați cererea de portare număr și completați cererea cu datele companiei și numerele care doriți să le portați la iphost.
- După ce ați completat cererea, o ștampilați sau o semnați electronic și o transmiteți prin email managerului iphost care vă deservește sau la sales@innovahosting.net
- Managerul începe portarea numărului după ce primește contractul și cererea semnată.
IMPORTANT: Cererea trebuie să fie completată din numele persoanei sau a companiei pe care a contractat numărul la operatorul de la care doriți să plecați. În cazul că în cererea de portare nu va coincide IDNO a persoanei care a solicitat portarea cu persoana care a încheiat contractul cu operatorul de la care doriți să plecați atunci operatorul are dreptul să respingă cererea de portare și să nu permită portarea numărului către iphost.
NOTĂ: Portarea durează 5 zile lucrătoare. În aceste 5 zile numărul va fi funcțional și va fi deservit de operatorul de la care doriți să plecați.
Pentru a primi răspuns la mai multe întrebări referitor la portarea numărului accesati website www.portare.md
Obține Numere de Telefon în Moldova - Simplifică Comunicarea pentru Afacerea Ta!
Devino Partenerul Nostru prin Programul de Afiliere
Recomandă IPHost împrejurimii tale si câștigă bani din fiecare tranzacție efectuata. Connectează-te acum pentru a deveni Partenerul nostru!
Alătură-te AcumÎntrebări frecvente (FAQ)
DA, numărul va funcționa și va fi deservit de operatorul de la care doriți să plecați pînă în ultimul moment când portarea se va finaliza.
NU, de toata procedura de portare se ocupă iphost și va anunța toți operatorii că din data respectivă numărul va fi deservit de iphost.
DA, puteți porta numărul iar operatorul de la care plecați nu are dreptul să refuze cererea de portare.
Cererea de portare reprezintă o solicitare de încetare a furnizării serviciilor de telefonie de către operatorul de la care plecați.
ATENȚIE: Portarea numărului la un alt operator nu vă scutește de obligațiile contractuale pe care le aveți față de operatorul de la care plecați.
Conectarea are loc prin Internet, prin protocol SIP. Conectarea poate fi realizată prin SIP trunk cu sau fără autentificare. In caz că aveți o stație de telefonie, legătura poate fi configurată prin SIP trunk, fără autentificare. În caz ca veți configura numărul de telefon nemijlocit pe telefon SIP, conexiunea se realizează cu autentificare (se oferă login, parola).
Da, atunci când sunteți telefonat, este transmis spre telefon si numărul abonatului care va telefonează la moment.
Nu, portarea numerelor mobile o pot face doar operatorii de telefonie mobila.